Doelgroep Ekaya.nl

Ekaya.nl wordt voornamelijk gelezen door hoger opgeleide mannen (65%) in de leeftijd van 18 tot 45 jaar. Authentiek, onafhankelijk en uniek zijn is wat de doelgroep van Ekaya onderscheidt van de massa.

Consumptiegedrag

Publiek bij Triggerfinger, door Marco Smeets

Vrij te besteden geld wordt vooral uitgegeven aan festivals als Lowlands of Pukkelpop. In kleding wordt vooral gezocht naar kwaliteit, eerlijkheid en uitzonderlijkheid. Wat gadgets aangaat is de Ekaya bezoeker bereidt veel te investeren in een goed geluidssysteem of MP3 speler. Het spreekt bijna voor zich dat Ekaya.nl bij voorkeur wordt bekeken op een Mac.

Ervaring

Lezers van Ekaya.nl hechten grote waarde aan hun eigen ontwikkeling. Een unieke ervaring is veel meer waard dan het uitdragen van een merk.

Als jonge professional loopt de gemiddelde bezoeker van Ekaya.nl graag voor de stroom uit, en kun je hem aanmerken als early adaptor. Niet alleen op het gebied van muziek, maar ook als het gaat om kleding, gadgets en vrije tijd.

Bekijk de advertentiemogelijkheden

Contact

[gravityform id=7 name=Adverterenop Ekaya.nl title=false description=false]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>